maandag 4 augustus 2014

De 123e. Over zaterdag en zondag. En heel veel poesjes.

Goedemorgen schatjes.

Alweer naar de Lidl.

We blijven boodschappen doen.

Zij liggen gezellig op de vensterbank.

Ik maak suikersiroop.

Maar eerst iets gezonds.

Die waren we vergeten.
Dus nog een keer naar de Lidl.

We moesten ook nog even langs de Welkoop.

Thuis hangen de tomaatjes er goed bij.

En de appels ook.

Er komen weer nieuwe aardbeien aan.

Ik heb nog niet gekeken of het vrouwtjes of mannetjes zijn.

Er hangt wat in de lucht.

Mojito time!

Spiesje met kippendijen.

En nog meer vlees.

Hij heeft vandaag liever chips.

Zoon 2.
Onherkenbaar.

Een rondje met kind en hondje.

Nog eentje dan.

De volgende morgen.

Mijn rode monster door het huis slingeren.

Hoe lief!

We gaan een stukje fietsen.

Jeugdherinnering.

Ze spelen door de hele tuin.

Alles is leuk.

En na al dat spelen...

Moet er even geslapen worden.
Jannes ligt op wacht.

We eten de restjes van gisteren op.

En genieten van de poesenbende.

Smelt.

Om op te vreten.

En na jaren spelen we weer eens met de jongens
een spelletje Skip-Bo.
Mijn vakantie kan nu al niet meer stuk!
Tot snel.


2 opmerkingen:

pr'muts zei

via luna. oh hoe graag zou ik een kleine rooie adopteren. als het mocht, als het kon. veel plezier met ze!

Gerda Heek zei

Er zijn nog 2 meisjes beschikbaar hoor! Al hou ik ze liever zelf. Maar dat kan helaas niet. :(