woensdag 13 augustus 2014

De 130e. Over grijs, hollandse kost en poesjes.

Laten we de ochtend maar weer eens beginnen met poesjes voeren.
Hee, waar is nummer 4?

Die eet samen met z'n moeder.
Is precies hetzelfde voer.

Dit is mijn voer.

De Zoon heeft het niet van vreemden.
Dit was voor de liefste.
Ook vergeten dus.

Blauw of grijs?

Duidelijk grijs.
En moe.

Boodschappen.
Alweer.

Bij thuiskomst dit.
Schattig!

Ik draai vast wat ballen voor straks.

Hang wat bank.

Bekijkt kleine teen.
Vanmorgen gestoten.
En dat voel ik nog steeds.

Ik haal de oogst binnen.

Kijk nou hoe schattig!
Ze hebben een huisje gevonden.
Hij staat alleen bij ons zelf in de tuin.

Een bord vol Hollandse kost.
Met tomaatjes uit eigen tuin!

Oh.
En een ei.

Ik kijk samen met een poesje nog wat tv.
App nog wat met schonezus op Curaçao.
En ga dan lekker m'n bedje in.
Dromen over de volgende vakantie.
Volgend jaar weer heerlijk naar Curaçao!!!!
Tot snel.


Geen opmerkingen: