zondag 3 augustus 2014

De 122e. Over de inkopen, thuis en spare-ribs.

Veels te vroeg wakker.
Dan maar even wat lezen op de tablet.

Alweer een heerlijk ontbijt.
Ik ga dit missen straks.

En we gaan weer op weg.

We zijn weer in Kleve.
En dit hadden we daar nog niet gezien.

Dit is dus een opgraving en onder glas.
Lekker duidelijk op de foto.

En het is me toch weer warm.
En dit staat dus helemaal boven op een berg.
En de toren staat in de steigers.
Jammer joh!

Weer naar beneden.

Ja, alweer een kerk,

De liefste mag ook even los in een winkel.
Ik wacht wel even buiten.

Toch even naar binnen gelopen.
Wat een hitte.

Kijk, we drinken ook wel eens geen bier en rosé hoor.

We zijn het sjokken zat en gaan op weg naar de laatste stop.

Oh nee, eerst hier even langs.

Maar dat was omdat ik naar de wc moest.

Tanken is best leuk in Duitsland.

Nog even een Lidl leeg gekocht.

En het past ook nog! 

En we gaan weer naar huis.

Hallo Nederland!

Hallo woonplaats.

De boodschappen hebben we thuis maar even uitgeladen.
Niet handig om te bewaren in een warme auto.
En dus op de fiets nog even met z'n twee uit eten.

Dit is lekker.
Gefrituurde champignons met knoflooksaus.

En spare-ribs voor mij.
De liefste heeft een rumb-steak.

Het dessert.
De thee is dus van mij.

En op de fiets weer terug.

Het waren heerlijke dagen.
En gelukkig hebben we nog een week!
Maar nu eerst weekend.
Tot snel.

Geen opmerkingen: