woensdag 27 mei 2015

De 263e. Over een vrije maandag en gewoon weer werken dinsdag.

Op maandag sloof ik me weer eens uit in de keuken,
Nee hoor, viel best mee.

Maar oh, oh, oh...wat zijn deze ei-muffins lekker!

Ik lig zo'n beetje de hele dag bank te hangen.
Tussen de was door.
En kijk een viking-film.

En natuurlijk gaan we nog een keer pizza eten.

Deze was lekker!

En dit was de laatste.
En nog lekkerder.

Hoogste tijd voor GOT.

En toen was het dinsdag.
Wolken als ik naar het werk ga,

Ik heb wel een andere lunch dan anders bij me.

Maar die was wel erg lekker!

De nieuwe folder van de Lidl voor volgende week.
Leuke aanbieding!

En er staan lekkere recepten in deze week.

Toch?

Liefste!
De Radler is volgende week in de aanbieding.

De poesjes krijgen nog een slokje melk.
Meer dan een slokje geeft ze niet meer hoor.

Floep.
Diner.

Daarna nog even naar de Appie.

Herrie in Volendam.
Ik geniet er van.

En onder toeziend oog
van dit schatje
kijk ik nog naar RTLLN.

En zie voordat ik in slaap val 
Guus in Londen.
Wat een held.
Tot snel.

Geen opmerkingen: