zaterdag 16 mei 2015

De 258e. Over ballen, sauzen en nog meer hapjes.

Kijk toch eens hoe blauw het is op woensdag!

Ik zet even mijn boodschappenlijstje op volgorde.

Dan kan ik namelijk na het werk 
heel snel de boodschappen doen.

Ik sta nog even in een bijna lege Appie.

En thuis gaan we aan de slag.

Ja, dit was weer een heerlijke hap.

Zij beginnen het eten ook een beetje te snappen.

Na het eten ga ik ballen maken.

Onder toeziend oog van Dushi.

Mmmm... satéballetjes.

Verse Italiaanse kruiden uit eigen tuin.

Alweer?

Ja hoor.
Gewoon door draaien.

Met heerlijke tomatensaus.

Dan mag ik eindelijk even zitten.
En ga na dit heerlijke programma naar bed.

Want de poesjes zijn ook moe.

En deze komt nog even welterusten zeggen.

Op donderdag is er geen blauwe lucht.

We zijn vandaag vrij en gaan dus klussen.

Terwijl de liefste op het mengen van de saus wacht,
wordt ik heel erg zen.

We halen nog even vers stokbrood.

En eten een broodje thuis.

En dan ga ik aan de slag.
Deze muur moet er aan geloven.

Hij is na de 2e laag (!) olijfgroen.

En de muur achter de tv ook.
Ik vind het goed geslaagde klus.

Dan snel alles opruimen want we krijgen visite.
En daar zijn de ballen weer.

En nog wat andere hapjes.
En wat ben ik toch blij met de nieuwe tafel.

Als de visite weg is marineer ik wat kipfilet.
Voor morgen al vast.

En deze salades staan ook al klaar.
Dan hup naar bed,
morgen gewoon weer werken.
Tot snel.

Geen opmerkingen: