vrijdag 8 mei 2015

De 255e. Over de natuur, een rondje en een schattig poesje.

Woensdag begint toch echt niet slecht.

Maar even later gaat het toch tekeer buiten.

Ik MOET een keer naar Beverwijk.

En probeer de liefste over te halen met dit plaatje.
Hij ziet een lege portemonnee voor zich.

Een bui die over trekt.
En de logeerplaats van de kermismensen.

En zoals altijd...
de boodschappen.

Thuis probeer ik de poezekinders aan het eten te krijgen.
Het is niet gelukt.

Mijn eigen kinders eten, zoals altijd, wel goed.

Ze komen nu uit zichzelf op schoot zitten.
En knorren.

En bang voor Jannes zijn ze ook niet meer.

Ik pies nog even in mijn broek van het lachen
door o.a. deze dames.

]
En floep...
Donderdag.
Met taart.

En op.

Ik post een brief.

En mijn boodschappen staan alweer klaar voor de deur.
:-)

Boontjes schoonmaken.

Kip in de oven.

En een heerlijk bord vol met lekkere dingen.

Dan gaan de liefste en ik weer eens een rondje lopen.
Hier zit een zwaan te broeden.

Deze boom heeft een apart groene kleur.

Thuis in de tuin ruikt deze heerlijk.

Wat is het voorjaar toch mooi.
Het zaaigoed van vorig jaar.

Hier ook niets aan gedaan.
Komt allemaal vanzelf weer naar boven.

En de aardbeien natuurlijk ook.

Kijk nou toch... wat een schatje.

En dan kijken we nog een gecombineerde aflevering van
Chicago PD/Fire/Law and Order
Trusten en tot snel.

Geen opmerkingen: