woensdag 13 mei 2015

De 257e. Over pillen, poesjes en zeurzakken.

Laten we de week maar weer eens beginnen 
met een paar pillen.
De witte voor de kriebels
en de blauwe voor de warmte.

Ik heb natuurlijk na het werk weer boodschappen gehaald.

En ben zelfs in twee winkels geweest!

Zij ligt lekker op de vloer de poesjes te voeden.

Ze worden groot.
Dus gaat er één over moeders heen liggen.

Ik denk dat we iets met aluminiumfolie gaan eten.

Mmmm... krieltjes met crème fraîche, peper en bieslook.

En verse zalm op de barbecue.

Dan snel de nieuwe aflevering van GOT.
En naar bed denk ik.
Want geen foto's meer.

Op dinsdag piept de auto.
Ik denk dat ze honger heeft.

Heb ik alweer boodschappen gedaan!
Maar er zit ook al wat voor donderdag bij hoor.

Oh nee!
Lopen er ineens kleine poesjes buiten.

Ik marineer alvast het vlees voor morgen.

En dan ga ik schillen!
Woehoe...

Asperges!

Zoon 3 eet een pizza.
Dat vinden de kleintjes dus erg interessant.

Ik wil dit elke week.
Het hele jaar!

Dan is het tijd om afscheid te nemen
van het glas.

En het autootje wordt ook weer gevuld.

Kijk ze nou toch eens liggen!
Heerlijk in de zon.

Zij zit zo te slapen.
Wat een schatje.

Drinken bij moeders
kan ook op de kattenpaal.

Even later heb ik allemaal poesjes op schoot.
Erg lief natuurlijk.
Maar geloof me,
ze hebben ook scherpe nageltjes!

We kijken nog even naar Herrie in hotel Spaander.
En verwonder me over de koppigheid 
van de oudere generatie.
Zal vast komen omdat ik er tussen in zit qua leeftijd?
Tot snel.

Geen opmerkingen: