vrijdag 22 mei 2015

De 261e. Over een lijk, heerlijke lasagne en schattige poesjes.

Als ik na het werk thuis kom op woensdag
denk ik er ineens aan 
dat ik vandaag nog helemaal
geen één foto heb gemaakt!
Ongeveer hier besef ik dat dus.

Ik volg het pad.

Naar de ski-hut.
Wat inderdaad nog geen zomer-hut is.

En daar is de achterdeur.

Hallo kleine poesjes.
En schoenen van Zoon 3.
En oud papier.
Maar dat is tegenwoordig speelgoed voor de poesjes.

Hoi Jannes.

En nog een poesje.

Nou en toen was ie het zat.
Deur openmaken.
NU!!!

Gelukkig staan de boodschappen alweer voor de deur te wachten.

Nou hier schrok ik toch wel heel erg van!
Op de trap.
Een lijk.
Sorry één van onze buren.
.
Zij kruipen nog even lekker bij elkaar.

En ik heb lekker gekookt.

Een volle tafel vandaag.

Wij kijken samen nog even wat tv.

Ho eens even!
Dat is niet echt de bedoeling.

De volgende dag.
Veel zon.

Mijn tussendoortje vandaag.

En de lunch.

En natuurlijk heb ik boodschappen gedaan!

Ik was zelfs nog bij de Appie.

Verse Italiaanse groente uit eigen tuin.

Gehakt en roerbakgroente.

Sausje.

Spinazie en tomaat er door.
Prutteldeprut.

Champignons gebakken.

De mozzarella en pesto staan te wachten.

Tadaaa...
Lasagneschotel.

Die geur!

Mensen dit was heerlijk!

Zij krijgen ook nog wat te drinken.

Wat een snoesjes zijn het toch.

Heel interessant allemaal die computers en zo.
En hij zit ook nog op de oplader!

Ssssttt...
De zusjes slapen.

Nog wat tv en dan naar bed.
Tot snel.

Geen opmerkingen: