woensdag 20 mei 2015

De 260e. Over een scheur, een oetlul en het heerlijk avondje.

Op maandag hoor ik opeens een scheurgeluid.
Oeps.

Goed, de werkweek gaat weer beginnen.

Collega met lange benen is ziek.
Dus ik heb alle ruimte vandaag!

Ik lees over een stroomstoring in onze stad.
Niet bij ons dus.

Tussen de middag eet ik soep.
Met brood.

Een heerlijke wazige foto van de boodschappen vandaag.

Kookerdekook.
En bakkerdebak.

En voila...
Een lekker bordje vol.

Zij gaat slapen in een eierdoosje.
Smelt...

Catfood!
Zo'n poezen-eten-doosje is natuurlijk ook erg leuk.

En dan is het weer tijd voor GOT.

En toen....
keek ik dit.

En mijn mond viel echt letterlijk open.
Van zoveel achterlijkheid bij deze man.

EN ZIJ KON ER OOK NOG OM LACHEN!!!!
Wat een oetlul.
Goed.
Naar bed.
Pffff.

Hier is de dinsdag.
We eten havermout, nootjes en blauwe bessen.

De nieuwe folder weer even doorgenomen.

En terwijl ik wat Uitzending gemist kijk
maak ik de boontjes schoon.

En ineens wordt het heel donker.
En regent het heel hard hagelstenen.

Ah,
Vandaar dus.

De wraps smaken er niet minder door.

Past dat?
Moeders en 3 kleine zupertjes?
Hier nog wel.
Even later viel er eentje naar beneden.

En dan komt de leukste twitteravond van het jaar er aan.
#esf15
Dat vraagt om een volle powerbank aan mijn telefoon.

Nou kom maar op!

En dit was de powerbank aan het einde van de avond.
Ik heb geschaterd van het lachen.
Man, man, man...
wat een avond.
Tot snel.


Geen opmerkingen: