maandag 4 mei 2015

De 253e. Een weekend met heerlijk nieuws, de nieuwe tafel en een fotoshoot met de poesjes.

Goedemorgen allemaal!
Het is vandaag vrijdag.
Ik hartje vrijdag.

Geen havermout vandaag
maar een heerlijke salade.

En dan het fijnste moment van de dag...
15.00 uur.

Snel nog even wat boodschappen gehaald.

Hoi Pa.
Welkom op de vrmibo.

En dan een spannend moment...
Is it a boy or a girl?
En nee, natuurlijk niet van mij!

Een meisje!!!
Wat geweldig leuk!!!

Ja, dat weet je dan nu al.
Het gaat een verwend prinsesje worden.

Goed, zaterdag dan maar.
Op de fiets.

Naar de markt.

Mooie asperges gehaald.

En door met de liefste naar de Praxis.
Ik ga er maar even bij zitten.

Natuurlijk doen we ook weer boodschappen.

En fietsen we daarna gelijk door 
naar de volgende winkel.
Dit is een leuk kleurtje!
En u ziet het aan mijn gezicht:
ik neem dat ploggen echt serieus.

We zijn dus bij de Aceetion.

En dan lieve ploglezers,
ga ik het echt zelf doen!

Ik saus de muur!

Kijk maar.
Helemaal wit.

Want daar is tie dan....

De nieuwe tafel.
Die dus gelijk even wordt ingelegen door Dushi.

En de liefste heeft hem dus zelf gemaakt.
En de poten van de vorige tafel heeft 
hij gerecycled.

Dan is het hoog tijd voor wat foto's van de poesjes.

Is het geen schatje?

Hij gaat in de lege doos liggen slapen.

Want ze ontsnappen nu allemaal hoor!

Het is alleen allemaal nog wel erg eng buiten de doos.

Eens kijken of ze al wat willen eten.

Nou deze 2 vonden het wel oké.

Ja, dat is best wel lekker.

Totdat de grote katten er bij komen.
En alles is weer op.

Zelf wijden we de tafel ook maar even goed in.

Met heerlijke kip(pen) uit de oven.

Nou, dat was best lekker!

En 's avonds nog een beetje chips.
Met halvanaise (!) dip.

Afzakkertje er bij
en daarna doodmoe het bed in rollen.

Op zondag schil ik de asperges.
Maar ik weet al dat we ze niet gaan opeten vanavond.

Mmmmmm...
Morgen dus wel!

Ik neem even de tijd om de poesje op de foto te zetten.
Voor de nieuwe eigenaren.

Nieuwsgierig zijn ze nu ook.

Dit is ook al zo'n leukerd.

En het mandje is nog steeds erg populair.

Het is dan ook erg zacht en warm van binnen.

Hoi LouLou.

Maar als moeders roept
dan gaan ze allemaal liggen drinken.
Of bovenop haar liggen.

Tijd voor lunch.

En het rode monster gaat ook nog even door de hut.

En dan tegen de avond lopen we 
met de zonen, Duim en mijn ouders 
door de binnenstad.

Want we gaan lekker uit eten.

Nou ik kan u verzekeren...

Dat het erg lekker was!

Vooral natuurlijk die van ons, toch Pa?

En 's avonds nog even ergens naar gekeken.
Maar dat duurde niet lang.
Welterusten.
Tot snel!

Geen opmerkingen: