maandag 18 mei 2015

De 259e. Over appeltje/peertje, asperges en heel veel poesjes.

Op vrijdag worden er paarden voor een koets gezet.
Later blijken het er 6 te zijn.
Het bruidspaar had er in ieder geval mooi weer bij!

Tijdens het werk krijg ik foto's toegestuurd.
De liefste is namelijk vrij en haalt ze.
Dan hoef ik daar vanmiddag niet meer aan te denken.

Deze krijg ik ook binnen.
Zo schattig.

En als ik thuis kom 
staan de boodschappen alweer voor de deur.
:-)

We eten weer aluminiumfolie.

Maar wat het was staat helaas niet op de foto.
Hier is het namelijk op.

We sluiten de gezellige avond af 
met een appeltje/peertje.
En een wijntje voor mijzelf.

Op zaterdag ga ik alleen naar de markt.
De liefste heeft een beetje last van het appeltje/peertje.

En in de Appie loop ik ook alleen.
Laat ik maar eens een gezond soepje maken.

Doe je best!

Dan toch nog samen met de liefste door de regen.

Gezellig samen naar de Lidl.
Gna gna gna.

Eenmaal weer thuis speel ik met de kleintjes.

En probeer ze op de foto te zetten voor hun nieuwe baasjes.

Nou, dat lukt aardig vandaag.

Kijk haar dan met die blauwe oogjes.

Deze helpt even mee met de afwasmachine.

Om vervolgens tussen de benen van de liefste neer te ploffen.

Het slaapuurtje is begonnen.

Knor knor.

Ik zie alweer wat oogjes open gaan...

En gaan weer met die banaan.

Joehoe!

Alles is nu speelgoed voor ze.

Dit vinden ze ook erg leuk.

Zij bekijkt het samen met dochter van grote hoogte.

Er zit weer iets energie in de liefste
en samen hangen we de planken aan het plafond.

Jannes zit in één keer op de kast.

Wat is het toch een mooi beest.

In de kast kan natuurlijk ook.

En samen is nog leuker.
Rare vogels.

Oh nee, die rare vogel zit op het dak van de buren.

De rust is weer gekeerd.

En wij kijken een rare film 's avonds.
En gaan niet veel later naar bed.

Want hier is het alweer zondag.

En heb ik de keuken al weer gepoetst.

Nou eet smakelijk liefste.
Die zich trouwens nu weer prima voelt.

Heel veel aspergeschillen.

En deze mogen lekker de vriezer in.

Hij is blijkbaar nog steeds moe.

Zij vindt hem wel lief.

En Dushi heeft de hele dag honger.

Een doosje kattenvoer.
Past prima!

Er passen er natuurlijk ook 4 tegelijkertijd op.

Kapsalon.
Ja.
Ik weet het.
Tot snel.

Geen opmerkingen: