dinsdag 12 mei 2015

De 256e. Over een lekker soepje en moederdag.

Hallo vrijdag.
Jij ruikt sterk.

Maar wat is alles mooi aan het uitlopen.
Zelfs de laurier doet mee.

En dan zit je op je werk en krijg je deze foto!
IK WIL NAAR HUIS
EN NAAR DE POESJES KIJKEN!!!!

Oke, bijna.
Eerst boodschappen.

Hoi vrmibo.
Aan de nieuwe tafel.

Tantie..plog?

Een broodje shoarma was er ook nog.
Maar de meeste mensen zaten een beetje vol.

Uitbuiken op de bank.
Dat betekend tegenwoordig een poesje op je buik.

Hij is klaar voor bed.
Trusten lieffie.

Oh. Hij was niet de enige die naar bed ging.
Hier is het dus zaterdag.
En de boodschappen.

Ik wil wel eens een andere lunch. 

Een omelet!
Wel ei.
Toch anders.

Dan ga ik nog even klussen.

En ze zijn wit!
Heel goed van mijzelf.

De liefste verwijderd de vensterbank.
In zijn geheel.
En nee. Dat was niet de bedoeling.

Dus...hallo Praxis!

We komen even een vensterbank halen.
En waarom ik nou geen foto heb van hoe die in ons autootje ligt...?

Thuis maak ik soep.

Een hele lekkere soep!

Dat recept bewaar ik op Heekfood.

En we kijken Het Bombardement.
Nou, een echte Nederlandse film.
Maar of het de kritiek waard was?

Mijn moederdag ontbijt.
Helaas lieten mijn "echte kinderen"
het op dat moment een beetje afweten...
Zware nacht gehad denk ik.

Hij was er wel.
En poseert graag voor de plog.

Zij is ergens neer gevallen.
Dat doen kleine beestjes wel vaker op een rare plaats.

Moeders wil ook graag een croissantje als ontbijt.


Deze kreeg ik vorig jaar op Moederdag...
Wat een rare dag was dat.

Je kan natuurlijk ook op je moeder gaan liggen slapen.

Lief hè?

Dan eten we bij mijn moeder een taartje.

En een toastje.

En een lekker bladerdeeg hapje.

Met volle buik weer thuis.
Even voeten omhoog en vroeg naar bed.
Tot snel.

Geen opmerkingen: