zaterdag 2 mei 2015

De 252e. Over een sticker, een ontsnapping en een interne verhuizing.

Ik stuur deze foto op woensdag naar de liefste.
Maar hij vindt hem echt niet leuk.
Nou goed.
Dan niet.

Ik heb ze een tijdje niet genomen 
maar begin er toch maar weer mee.
Al vraag ik mij nog steeds af
of er geen ander iets is wat beter helpt.

Boodschappen doen dan maar.
Ben ik heel goed in.

En als ik thuis ben nog even snel op de fiets.

Ik wilde dus asperges halen bij de Hema.
Maar die waren op.
Dan maar iets met heel veel champignons.

En ui, knoflook en pijnboompitjes.

En dan met pasta en boursin...
Zo lekker!
En fout.

Nu gaan we beginnen met een grote klus.
Want deze kast...

Moet dus leeg!

Ik vind er wel weer leuke dingen in terug.
Deze mensen zijn bijna 5 jaar geleden bij ons geweest.
Op een zondagochtend.
Ja, dat was lachen!

Aaaahhh... de zonen 1, 2 en 3.
15 jaar geleden.

En omdat 4 en 5 mei er aan komen
is er elke avond wel iets over de oorlog op tv.
Ik blijf het kijken.

Op donderdag ben ik heel slim bezig.
En nee, ik heb niet de hele sticker terug gevonden.

Als ik thuis kom is er iemand bang
dat de poesjes rond lopen.

Dus is de boel helemaal dicht gebouwd.

Maar dat is dus geen overbodige luxe.
Want als ik even over de rand kijk....

Doet het jongentje in één keer dit...

Ooooohhhhh.... wat doe je?

En hij is er uit!

Dan volgt er een interne verhuizing.

En een heleboel rotzooi.

Maar we kijken natuurlijk ook naar de kleintjes.

Deze kast staat nu tegen een andere muur.

En dit moet straks nog weg.

Deze kast staat nu in een andere hoek.
Pffff....
Voor vandaag zijn we er klaar mee.
Tot snel!

Geen opmerkingen: