donderdag 2 april 2015

De 240e. Over nog steeds een dikke Dushi en barre luchten

Het is vandaag maandag.
En 16 jaar geleden is onze jongste zoon geboren.
Hieperdepiephoera.

Na een dag werken heb ik de boodschappen binnen.
Tot ziens.

Kijk maar!
Ze staan weer eens voor de deur!

Zij ligt vreselijk dik te wezen.

Zoon 3 mag kiezen wat we eten.
Broccoli, aardappelen,
draadjesvlees van Opa en echte jus.

Dit dus.
En ik heb er een spekjessaus bij gemaakt.
Naar recept van schoonzus.
Het was heerlijk!

Als de rest naar de wandelende doden kijken
kijk ik een uitzending terug van RTL Late Night.

Op dinsdag is Dushi nog steeds dik.

Kijk  maar.

Vandaag doen we niet zo moeilijk met eten.
Gebakken aardappelen, andijvie en kip.

Er zijn weer series te downloaden.

En wij gaan nog even de deur uit.

Wat een luchten zeg!

We hebben de auto van mijn ouders opgehaald.
Want morgen ben ik van de dierenambulance.

Helaas nog steeds een dikke buik.

Scandal.

En Grey's Anatomy.

Welterusten Dushi.

Oh voor ik het weer vergeet...
die krijgt ze nog even in haar nek.
Kan nog net voor de bevalling.
Tot snel!

Geen opmerkingen: