zaterdag 4 april 2015

De 241e. Over het moment.

Op woensdag moet Toos (de nieuwe hond van de buren)
naar de dierenarts. 
En ik breng haar samen met de buuf weg.
Dat is best raar na de vorige gebeurtenis met lieve Kobus.

Maar gelukkig mogen we haar weer ophalen 's middags.
Ze heeft een mooi rompertje aan.
Beter dan zo'n plastic kap.

Ik ga daarna nog even wat boodschappen halen.

En de nieuwste Allerhande lees ik door.

En dan ga ik de volgende vakantie boeken.
Dit is hotel 1.
In Lauf, Duitsland.

De volgende dag naar Freudenstadt, Duitsland.
Hotel 2.

Het doel van deze reis is Oostenrijk.
2 Nachten slapen in Mitteltal.
Hotel 3.

En de terugweg sluiten we af in Frankfurt.
Daar kunnen we de auto vol gooien 
met Duitse boodschappen!
En eten heb ik ook echt wel gemaakt.
Ik heb er alleen geen bewijs van.

En Dushi is nog steeds dik.

Kijk maar.

En 's avonds nog een klein zakje chips.
Of twee.

Op donderdag zie ik dit op mijn bureau.

Kijk, daar ligt ie.

Dushi is nog steeds dik.

De nieuwe folder van de Lidl.

De visschotel van Wendy was weer lekker!

En dan wordt Dushi een beetje onrustig.
Ze gaat hier liggen.

Maar daar is Jannes niet zo blij mee.

Dus pakken we er nog een mandje.
Allebei blij.

En ineens is het moment daar....
Weeën.

En zo wordt net voor het einde van deze dag 
het eerste poesje geboren.

Zo schattig.

Ze doet het weer geweldig.

En zo hebben we in het midden van de nacht,
op Goede Vrijdag,
er een vierling bij.
Tot snel.

Geen opmerkingen: