donderdag 23 april 2015

De 249e. Over de boodschappen, een oude hut en veel troep.

Laten we de woensdag maar eens beginnen met 
ananasyoghurt.

En als lunch
sushi van de lidl.

En na het werken weer de boodschappen.

Dan nog even chatten met Chantall
over koriander en peterselie.

Het eten is vandaag erg lekker.

En ik kijk daarna naar de Night Shift.
Huh?
Staan daar nou toastjes en een beetje blauwe kaas?


En blijkbaar kijk ik nog iets
maar ik heb geen idee meer wat.

De volgende dag is het meteen 's middags.
Precies... na het werk de boodschappen.
En kijk Chantall.... De macadamia noten!
Die lagen er inderdaad nog genoeg.
En zoooooo lekker.

Hoi poesjes.
Ssssttt... ze slapen.

Jannes ligt lekker buiten in de tuin.
In het vogelbadje.
Dat dan weer wel.

Nou als dat allemaal appels gaan worden
dan eten we een heleboel appeltaarten
komende zomer!

De aardbeien doen het ook gewoon weer spontaan.

En floep!
Alweer lekker eten.

Dan doen we even druk.
Ik schrob de tegels een beetje schoon.

En de mannen halen een oud hutje weg.
Hier komt straks mijn nieuwe moestuin(tje).

In de hut stond een heleboel troep.
Die we zaterdag weg gaan brengen naar de stort.

Deze slak zat er ook.
Maar die is nu los gelaten in de tuin.
Daarna een lekkere douche, een plog maken en naar bed.
Tot snel!

Geen opmerkingen: