maandag 13 april 2015

De 244e. Weekend, jeuk en er zijn een paar oogjes open!

Op vrijdag doe ik niet zo slim.
Ik pak de salade om mee te nemen naar m'n werk.
En trek zo de folie er af!
Vastplakken maar weer dus.

Er zitten 2 eksters in het zonnetje.

En ik heb m'n slippers weer aan! 
Joehoe.

Kijk, nu mag ie echt open.

Zoon appt dat ie al in de zon zit met bier.

En nu zit ik er ook.
Maar dan zonder bier.

De vrmibo doen we lekker buiten!

Nou en toen had ik heel lekker eten gemaakt.
Mexicaanse wraps.
En nog allemaal lekkere dingetjes.
En geen foto's.
Boe.

Op zaterdag gaan we eerst hier heen.
Want ik heb me toch een jeuk in de ogen!

Eens kijken of dit gaat helpen.

Hoi Lidl.

We hebben weer genoeg gehaald dus.

Echt een zaterdagmiddag klusje.
De frituurpan schoonmaken.

Gelukkig gaat bijna alles hier in.

Zouden we met eten bezig zijn of zo?

Ja dus.

Ken je dat?
Naar de Aceetion gaan voor Quix.
En dan terug komen met 4 volle tassen?

Ach kijk dan hoe schattig!

De rest van de middag hangen we op de bank.

Want het is ineens weer Herfst geworden buiten.

Kan ik mooi de laatste afleveringen 
van Game of Thrones terug kijken.
Ben ik weer op de hoogte van hoe het ook alweer was.

En ik maak echt zaterdagavond eten.
Knapperige kippedijen uit de oven
met patat uit een schone frituurpan.

Op zondag wegen we het polletje poes nog even.
En het gaat geweldig.

En tadaaaa...
Muis heeft haar oogjes open.
En ik heb net-uit-bed-haar.

Het blijft heerlijk om naar te kijken.

En dan is het tijd voor de inwendige mens.
Broodje kaas met rucola.

En rosbief met roomkaas.

En zij loopt te schooien!

Dan zit ik ineens op een terras.
Samen met een paar collega's.
Te wachten op nog meer collega's.

Want we hebben een kraamfeestje.

Daarna weer thuis in de tuin zitten.

En we hangen nieuwe verlichting op.

Ik word helemaal gek van de kriebels in m'n ogen.
Ben jij de schuldige,
oh mooie berk?

Of is het de wilg misschien?

Deze vlier kan het ook wel zijn.

Ik ga dus lekker binnen zitten.
En maak bruschetta.

Oh en dit is zo lekker!

En als het donker is 
nog even kijken naar de nieuwe lampies.
Ja, ze branden mooi!
Tot snel.

Geen opmerkingen: