dinsdag 14 april 2015

De 245e. Over nog ernstigere jeuk en een verhuizing.

OMG!!!
Ik word hier mee wakker.
En geloof me..
Dit is geen duidelijke foto.
JEUK!!!

Maar verder begint de maandag wel mooi hoor.

Mijn ontbijt vandaag.

De bultjes worden erger....
De jeuk ook.

En als ik thuis ben is iemand 
geïnteresseerd in een lapjes-poes. 
Dus maken we er een foto van.
Donderdag komt ze kijken.

Ik ga even recycle-en.
Oud stokbrood = croutons.

Een heerlijk bord vol met lekker eten!

Ik probeer deze van de Lidl uit.
Schoonzus: koop er maar één met een draadje.
Op batterijen gaat niet werken voor je!

En dan eindelijk GOT.

Op dinsdag zijn de bultjes ongeveer hetzelfde.
Dus niet weg.
Toch maar even langs de dokter.

Nou, daar zit je dan.

En weer op kantoor.
Met zalf.
Een soort van gordelroos maar dan op een rare plaats.
Fijn zo'n herpes-virus.

Ik eet wel lekkere lunch.
Sla met courgette en hummus.
Of je hoe je dat ook schrijft.

Natuurlijk doen we nog even boodschappen.
Ahum...
We???
Ik dus.

Eenmaal thuis gaan we even wegen...

Ze komen goed aan.
Dus ik begrijp niet
waarom ze soms zo lopen te schreeuwen.

Klein maar erg luid zeg maar.

Maar wel schattig!

De liefste is nog op zijn werk en heeft een kwartaalborrel.
Ofzoiets.
Ik dus ook.
Zonder geouwehoer en in de tuin.

Ik zet al wel het eten vast start-klaar.

En het is weer gelukt.
Broccoli, spekjessaus, krieltjes en kip.

En daarna op de computer Grey's Anatomy.

Nu nog deze doos...

En toen een verhuizing naar de andere doos.
Hier kunnen ze voorlopig wel mee voort.
Tot snel.


Geen opmerkingen: