dinsdag 7 april 2015

De 242e. Over Pasen en zo. En natuurlijk de kleine poesjes.

Op vrijdag lijkt het allemaal best mooi.

Ik weet nu ineens wat we gaan eten dit weekend.

Zo.
Klaar.

Volgens mij eten we wel iets meer dan alleen varkensrollade.

De vrmibo.
En de soep daarna was ook heerlijk.
Toch iedereen die mee heeft gegeten?

De lange nacht van afgelopen nacht
hakt er een beetje in.
Dus om 22.00 uur naar bed.

Maar natuurlijk niet zonder nog even hier te kijken.
Smelt.

Op zaterdag zit Jannes in de tas.

En gaan de liefste en ik natuurlijk weer eens boodschappen doen.

En de auto zit weer vol.

Ik ga een hartige taart maken.
Met een blindbak-bodem.

Het ziet er wel erg lekker uit!
Tomaat, feta en basilicum.

Ik heb nog wat bladerdeeg over.

Goed gelukt!

Deze heb ik ook nog gemaakt.
Met spinazie en geitenkaas.

En na een hele gezellige middag
weer op weg naar huis.
En de taart met tomaten/feta/basilicum 
is door iedereen goedgekeurd.
Gelukkig maar.

We gaan de poesjes wegen!

Ze bewegen alleen wel een beetje.

Maar het gewicht is voor allemaal heel goed.

Hoe schattig!

Oh ja en we aten ook thuis een stuk van de andere taart.

Ik kijk nog naar de herhaling van The Passion.

Maar na dit afzakkertje val ik in slaap.

Vrolijk Pasen Dushi.
Goed geslapen?

Pasen in ons huis.
Zonder waarschuwing zijn ze binnen 
de kortste keren op.

Het is mooi weer vandaag.

Dus aan de gang in de tuin.

Opruimen die troep.

Lunch in de tuin.

En voorjaar in de ski-hut.

Toen waren we er klaar mee.

En daar zijn de rollades.
Met champignonsaus.
Meer niet.

Ik doe net als hem.
En ga lekker m'n bed weer in.

Hallo 2e Paasdag.
Dit zijn ei-muffins.
Ze waren allemaal op na de brunch.

En alweer een taart.
Nu met asperges, gorgonzola en lente-ui.

Past alles op tafel?

Nou, net dan.

Vandaag doen we verder niets.
Beetje film kijken.

En weer de poesjes wegen.
Even kijken of iedereen goed drinkt.

Aan het gewicht te zien wel dus.

Alleen hij loopt iets achter bij z'n zusjes.
Even in de gaten houden.

Wil je er uit?

Het gaat goed hoor!
En eentje heeft al een naam gekregen.

Deze smaakt ook vanavond prima.

En dan kijken we eindelijk The Hobbit 3.
Het was een heerlijk weekend zo.
Tot snel.

Geen opmerkingen: