donderdag 16 april 2015

De 246e. Over poesjes, virussen, steigerplanken en een nieuwe serie.

Op woensdag liggen alle poesjes nog steeds in de grote doos.

En zijn mijn bultjes echt nog niet kleiner geworden.

Maar dit is wel een hele mooie boom met bloesem.
Hé... die heb ik vorig jaar ook al in een plog gezet!
Maar ik zal u later uitleggen 
waarom ik niet even een linkje kan plaatsen.

Na het werk fiets ik naar de Aceetion.
En nee.
Deze heb ik niet gekocht..

Kijk!
De berk wordt groen.

Ja hoor!
Hij doet het nog.

Even een voorproefje op het komende seizoen.

Wie of wat hier is gebeurd?
Geen idee.
Maar het was wel kapot.
En zo.

Zij slapen gelukkig gewoon door.
Drinken en slapen.
Meer nog niet.

Ja hallo donderdag!
Waarom niet hetzelfde als gisteren?

Ik denk dat we dit gaan eten zaterdag.
Het is maar waar je druk mee kan zijn overdag.

En na het werk iets halen voor de liefste.
Nee, hier hebben ze het niet op voorraad.

Maar daar gelukkig wel.
Ik hoop dat het gaat helpen tegen de klachten
na de galblaasverwijdering van vorig jaar.
En nee, nog steeds geen linkje.

Dan komen er nu een paar poezen foto's.
Voor de mensen die even door willen scrollen.

Kijk nou dan toch!
Hier smelt je gewoon bij weg.

Mams is even weg en ineens lig je onder iedereen.

Nou daar was ze het niet mee eens!
Ze kroop er gewoon bovenop.

Even makkelijk eten.
Maar dan met gehakt.

En hier de oorzaak van de niet-linkjes.
Deze computer zit vol met 
malware/spyware/weetikveelwatvoorware.
Hoe het ook heet... het is verdomde lastig!

En die bulten zijn ook nog niet weg!

Ineens wordt het donker in de kamer.

Joehoe!
De steigerplanken voor de nieuwe tafel.

Zorgvuldig geschuurd door de liefste.

En zo gaan ze ongeveer worden.
Het natte gedeelte dan.
Met nog een zij-plank aan beide kanten.

En dan kijken we een hele goede serie.
The Code.
Een aanrader!
Tot snel.

Geen opmerkingen: