vrijdag 10 april 2015

De 243e. Over de afgelopen week en hard groeiende poesjes.

Op dinsdag doen we zoals gewoonlijk weer boodschappen.

En haal ik ook deze giga-fles met wasmiddel.
Maar liefst 66 wasbeurten!
Ik ga ze tellen.
Niet.

Een hoopje poes.

We eten vandaag aardappeltjes, wortel en vis.
Alles uit de oven.

En zij drinken lekker bij moeders.

Op woensdag print ik deze uit.
Nog nooit geweest maar daar komt 
volgende week dus verandering in.

Ik ben mijn appel vergeten.

Maar gelukkig zijn alle paassnoepjes in de aanbieding.
En nee, ik heb deze niet gekocht.

Is Muis niet super schattig?

De appelboom loopt goed uit.

Het is heerlijk buiten.

Buiten in de zon de nieuwe folder van de Lidl doorlezen.
Volgende week Spanje.

Vandaag eten we sla.
En nog een stukje aspergetaart.

Welterusten Dushi.

Op donderdag krijgt ze van mij een schaaltje vis.
Ze heeft natuurlijk wel 4 kids die ze moet voeren.

Kijk toch eens hoe mooi buiten!

Boodschappen voor vandaag en morgen.

Oh, ik smelt elke keer weer.

Zo heerlijk liggen ze te slapen.

Ik spring nog even op de fiets.

Hallo koe in de Appie.

Dan gaan we de kittens weer wegen.

Ze zoen het goed hoor.

Kijk maar naar dat gewicht.

En al is hij iets lichter dan z'n zusjes
ook hij groeit elke dag.

Voor de belangstellenden het overzicht.

Snel nog maar even meer gewicht er bij drinken.
Niet te geloven dat ze alweer een week bij ons zijn.

En dit was het avondeten.
Kip Madras (ja, gewoon uit een pakje)
en naan-brood.
Heerlijk.
Tot snel.

Geen opmerkingen: