dinsdag 21 april 2015

De 248e. Over de poesjes, een enge spin en pizza!

Hallo maandag.
Wat begin je lekker!

Dit is trouwens iets minder.
Banaan met de rest is geen goede combi.

En als ik thuis ben ga ik foto's maken van LouLou.
Zij is al uitgekozen om straks ergens anders te gaan wonen.

Ze wil alleen niet echt op de foto.

Dan proberen we het even binnen.
Ja, hoi!

Dat gaat dus echt beter!

Ze weten nog niet echt wat te doen op de bank.

Hoi Muis met je maffe snoet.

In love dus.

Nou en toen dus dit!
Aaarrrggghhhh!!!!

De liefste haalt even een plank of zo uit de schuur.
Met gezelschap!

Maar de tafel wordt wel mooi.

We zijn in the mood om foto's te maken.
En zij is dus de sjaak.

Muis is er klaar mee.

Nog even spelen dan.
Nog geen succes dus.
Want moeders is in de doos gesprongen.
En mauwt ze naar huis.

Eten!!
Rijst met kippeprut en gado-gadosaus.
En ei.
En uitjes.

Moeilijke foto.
Jannes ligt er lekker bij.

Mijn avond vanavond.
Bankhangen en The Good Wife.

En hier is het al lang weer dinsdag.
Telefoon heeft de hele dag (!) thuis gelegen.
Hoi poesjes.

En net na dat ik deze foto's heb gemaakt
ging de deurbel.
De (bijna) overburen.
Zij kiezen ook 2 poesjes uit.
Dat zijn er dus al 3 die straks weg gaan.

Ik ga nog snel even naar de AH.
Maar wat ik wil hebben is er niet.

Dus maak ik een andere keus voor het eten vandaag.
Dat betekent dus wel dat ik nu een courgette ga aanbakken.

Want ik maak een plaat-pizza.
Met dus courgette, champignons, 
ui (voor mijzelf artisjok) en geitenkaas.
En een klein beetje gorgonzola.

De zonen ( 2 en 3) krijgen er één met ham, kaas, 
champignons, ui, gorgonzola en mozzarella.

Zo lekker!

Daarna nog even naar Dr. Derrik kijken.

En de liefste is nog steeds druk met de nieuwe tafel.
2.86 meter!!!!
Ik ben straks erg blij!

En zij liggen weer te wachten op eten.
Het houd niet op, niet vanzelf....
Tot snel.

Geen opmerkingen: