maandag 30 maart 2015

De 239e. Een weekend met feest en baggerweer. En een gemist uur.

Nou vrijdag.
Ik zie de bui al hangen.

Joehoe!
Weekend.

Ik blijf boodschappen doen.

En dan weer een heerlijke vrmibo.
En een potje Skip-bo.

Ik maak een pan nasi.
En iedereen mag mee-eten.
Er is genoeg!

En het is nog lekker ook.
De rest van de avond niet zo veel.
Dus floep...

Goeiemorgen Dushi.

Laten we maar eens beginnen met de garnalen te marineren.
In olie, knoflook en zoete-chili-saus.

En natuurlijk doen we gezellig weer boodschappen.

Hier Dushi weer.
Met dikke buik.

Deze waren later op de avond allemaal op!
Champignons met roomkaas.

Aan tafel iedereen!
We vieren vandaag 3 verjaardagen in één.

Dat verdiend een lekker toetje.
Het is alleen wel erg jammer 
dat er bij al die boodschappen van de laatste dagen
geen bakje ijs zat.

Op zondag een lekker ontbijtje.

En aangezien het baggerweer is buiten
kijken we lekker films op de bank.

En zo ziet baggerweer er uit.
Brrrrrr....

Voordat we er erg in hebben is het alweer etenstijd.
Toch raar hoor dat uur.
Ik heb er dan ook helemaal niets mee.
Mijn lichaam heeft liever de wintertijd.
Qua tijd dan hè.
Niet het seizoen.

Nog een afzakkertje
en dan snel naar bed.
Op naar de nieuwe week.
Tot snel.

Geen opmerkingen: