vrijdag 6 maart 2015

De 229e. Regen, werken en een volle maan.

Op woensdag gaan we met z'n allen een dagje naar een baai.
Maar helaas, de regen komt met bakken uit de hemel.

Al zie je dat bijna niet op deze foto.

We gaan dus gewoon weer terug
en rijden over de grote brug 
en over een hele grote cruiseboot.

En als je goed kijkt zie je links de bekende
gekleurde huisjes van Willemstad.

Thuis schijnt dus gewoon de zon.
Plons.

Er wordt nog even een operatie uitgevoerd.
Gelukt!
Splinter weg.

En de barbecue aan het strand 
verplaatst zich gewoon naar de tuin.
Het is er niet minder lekker door.

De maan schijnt als we nog even ergens heen gaan.

Cocktails drinken!

En nog maar één... joehoe!

Nog even een afzakkertje thuis aan de grote tafel
en alweer is er een heerlijke dag voorbij.

Op donderdagochtend maak ik al vroeg een marinade.

En gaan de spareribs een dagje daar in zwemmen.

De liefste gaat aan het werk.
De heg knippen.


En ik start de laptop op en drink een kop thee.

Hij ligt ondertussen het zwembad te stofzuigen.

En ik pak er nog een laptop bij.
Ik weet alleen niet echt wie het beter voor elkaar heeft.
De liefste, de honden onder de tafel of ik...

Lunchtijd!

Knoflooktenen in de oven voor de knoflooksaus.

En toen het bijna op was nog snel even een foto gemaakt.

Dan komt de volle maan naar boven.

En maak ik een foto van de verliezer van de Mol.
Want ja, dat kijken ze hier natuurlijk ook!
Tot snel.


Geen opmerkingen: