woensdag 4 maart 2015

De 228e. Relaxen, een grote winkel en een biertje.

Ik begin de maandag met een plog en een kom havermout.
Buiten op het balkon.

Ondertussen is de liefste hard aan het werk.

Ander huis.
Ander uitzicht.

Zie toch eens hoe mooi het geld hier is.
Ooit was het geld in Nederland 
ook zo mooi.

Even lunchen.

En relaxen.

De Tafelberg in de zon.

En een heerlijke Hollandsche maaltijd.

Ook 's avonds is het zwembad erg mooi.

Goeiemorgen Dinsdag!

Niet alleen thuis bestaat mijn leven
uit veel boodschappen doen.
Hier ook.

Ik denk dat je hier niet in mag rijden,
maar zeker weten doe ik het niet.

Geweldig!
Dat zie je niet in Harderwijk.

Potje kruiden meenemen?
Mmmmm... iets te groot voor in mijn kast.

Deze winkel is best wel groot.

Zoek de liefste.

We relaxen nog maar weer eens.

Biertje er bij...

En na alweer een heerlijke maaltijd
met hele lieve mensen
en een hoog lach-gehalte,
sluiten we de dag af.
Tot snel!

Geen opmerkingen: