woensdag 25 maart 2015

De 236e. Jet-lag weekend. Meer was het niet.

2 Foto's van de hele vrijdag.

Zegt dat genoeg?

Goed, zaterdag dan maar.
We gaan een hele auto vol weg brengen naar de stort.

Ja, dat zei ik al.
Vol.

Volg de pijl.

En na deze zware inspanning
hebben we wel een visje verdiend.

Na het terug brengen van de auto
trekt er een donkere bui over.

Thuis doe ik het pizzadeeg in de broodbakmachine.
Om te kneden.
Niet om te bakken.

Ik grill wat courgettes voor.

Kijk een paar series.
Ik heb nog wat in te halen.

En dan gezellig met z'n allen
aan de Pizzarette.

Nou dat smaakt heerlijk hoor!
En we gaan lekker op tijd naar bed.

Op zondag maak ik een ontbijtje voor ons klaar.

En ik bak gewoon nog even door.

Want natuurlijk gaan we weer aan de pizza's!
Tot snel.

Geen opmerkingen: