woensdag 11 maart 2015

De 231e. Oudjaarsdag en 45 worden op Curaçao.

Maandag begint met een pan stoofvlees.
Prutteldepruttel.

En verder niet veel eigenlijk.
Mijn oudjaarsdag breng ik door in het zwembad.
En in de keuken.
Ik moet wel af en toe roeren natuurlijk.

We gaan ook nog even een paar boodschappen doen.

En buiten de winkel staat dit gebouw.
Dan weten jullie dat ook weer.

De sperziebonen hier op het eiland zijn duur.
Maar de kousenband is een heel goed alternatief.

Ik wil ook nog wat op de laptop werken.
Alleen schiet dat niet echt op.

Dan wachten we maar even.
Geen straf hier.

Er komt ook nog een wagen met spul.
De grond wordt ingespoten tegen ongedierte.

Tadaaaa.
Aan tafel.

Bijzonder geslaagd mag ik wel zeggen.

Goedemorgen allemaal!
Ik ben vandaag 45 jaar geworden.
Hieperdepieperdepiep.
En wat heb ik al veel berichtjes op mijn telefoon!

Dat gaan de liefste en ik vieren in Willemstad.

Bootje in de haven.

De pontjesbrug gaat open.

Want er moet een douaneboot door.

Wij gaan wat eten en drinken in het Riffort.
Muziekje er bij.

Heerlijk broodje dus.

We lopen weer richting de stad.

Het blijft een mooi uitzicht.

Er lopen veel Amerikanen.
Met sokken.

Het kan nog erger!

Daar verkopen ze veel cadeautjes!

Ik zie een nieuwe achtergrond 
voor mijn computer op kantoor.

We proosten samen op mijn verjaardag
met een heerlijke cocktail.
En ja, in dat buisje zat dus de rum.

Er komt weer eens een boot voorbij.
Ik vind dit wel een stoere.

En hier zijn we weer op weg naar de auto.

We halen nog wat boodschappen.
En rijden langs dit huis.
Mooi roze is niet lelijk.

Het is warm dus snel de zwemkleren aan.

Even samen spelen met Turbo.

Ik krijg via skype de felicitaties
van de Zonen.

En dan is het tijd voor de cadeautjes!
Joehoe.

Van broer en schonezus en de (tijdelijke) buren
krijg ik de groen/blauwe glazen Curaçao bedel.
Het zeepaardje van de liefste.

En het hartje met heel veel liefde 
krijg ik ook nog van de liefste.
Ik ben er super blij mee!

De gezamenlijke maaltijd komt van de snek.
Koken doen we weer een andere keer.
Tot snel!



Geen opmerkingen: