maandag 9 maart 2015

De 230e. Willemstad, weekend en feestjes.

Op vrijdag kruip ik nog even achter de laptop.

Terwijl hij al weer in het zwembad ligt.

Turbo ligt lekker op de balustrade.

En Diesel snurkt ook.

De vrijdagmiddag snack.

Zij gaan weer naar Nederland.
Goeie reis!

En toen dacht ik:
 laat ik eens een paar palen op de foto zetten.

Ik kan dat goed hoor!

Kijk maar...

Nog eentje dan.

Die ging er prima in na al die palen.

En dit uitzicht zagen we 
in een heerlijk restaurant.

Met gigantisch lekker vlees.

Samen weer naar huis.

Nou vooruit, nog één borrel dan.

En een afzakkertje.

De volgende ochtend een buitje voor het stof.

Als de bui over is gewaaid wordt de auto vol geladen.


De mannen vertrekken naar de stort.
En nee, dit is geen statiegeld.
Helaas.

Auto vol?
Nou doei en tot straks.

Wij gaan even naar de stad.

En daar is het best wel mooi.

Een leuke combi:
Curaçao en Delfts Blauw.

We kochten wat en kregen er een boodschap bij.

Dit smaakt ook niet verkeerd!

De bekende huisjes aan de overkant.

En een broodje brie als lunch.

En na een middag gezellig op visite
drinken we nog een biertje bij Zanzibar.

En deze pizza's nemen we mee naar huis.
Een zeer geslaagde zaterdag.

Zondagochtend betekend hier 
zwemmen met de hondjes!

De liefste.

Ik lak m'n nagels en daarna naar een feestje 
bij de overburen.

En deze wraps eten we ook nog op.
Daarna vielen de ogen snel dicht.
Tot snel.


Geen opmerkingen: