donderdag 26 maart 2015

De 237e. En daar gaan we weer... en voorjaar.

Dit is de laatste foto die ik vanuit deze positie zal maken.
Bah. Bah. Bah.
Wat een saai begin van de werkweek.

Nou daar is de thee weer!
Had u hem gemist?
Ik niet echt.

Goed, na een drukke dag op kantoor even 
uitrazen in de tuin.
Het voorjaar is uitgekomen.

Mini-narcissen.

De bieslook doet net alsof hij nooit is weg geweest.

En hallo munt!
Nog even en we maken weer een mojito uit eigen tuin!

Jannes vindt het wel weer leuk zo'n tas in huis.

Met de restjes van het pizzabakken
maak ik een heerlijke pastasaus.

En de series heb ik nog niet allemaal gekeken.

Op dinsdag trakteer ik de collega's op vlaai.
Ik ben natuurlijk ook nog jarig geweest.

En wat over is gaat mee naar huis.
Ik kan u bij deze mededelen
dat de overgebleven taart het 
niet lang heeft overleeft.

Ik zie veel gezonds in de wagen.

En een lieverd op het kleed.

Alleen al die kleuren!

En dan is het nog lekker ook!

En inderdaad.
We zijn nog niet uitgekeken!
Tot snel.

Geen opmerkingen: