maandag 2 maart 2015

De 227e. Weekend op Curaçao. Zoek de verschillen.

Op vrijdag is dit mijn uitzicht als ik buiten sta.
En dus ook voor de komende weken.
Ik weet het.
Heel vervelend.

Na het uitpakken van de koffers heb ik het erg warm.
En wat doe je dan?
Precies.
Een duik in het zwembad.
Gewoon omdat het kan.
Ook om 08.00 uur 's morgens.

De liefste vindt het hier ook leuk.
Denk ik.

Ik maak een bordje klaar met sla en komkommer.

En ga de huisdieren voeren.
Brutus en Die Andere.
Die namen heb ik dus niet verzonnen.

Wij gaan even boodschappen doen bij de Vreugdenhil.

En wat staat daar...
De lekkere dressing van Cardini's.
Nou, daar kan ik wel wat mee!

's Middag gaan we even een cadeautje kopen 
voor iemand die jarig is.
Alles is gemaakt van "Driftwood".

De vrmibo gaat ook hier gewoon door!
En van de rest van de avond geen foto's.
Telefoon leeg.
Maar wat hebben we gelachen!

Op zaterdag gaan we weer boodschappen doen.
Ja, ook hier dus.

In een giga-grote winkel met heul veul keuze.

Wij nemen dit mee.
Want schoonzus en ik gaan koken.

Dit is dus geweldig!
Een hele grote avocado.
En nog rijp ook!

Nog maar even een uitzichtje.

Ik zal u nog even voorstellen aan Turbo...

En Diesel.
Die wonen hier ook en die zult u nog wel vaker tegen komen.

We lunchen vandaag met een gebakken ei.

Uitzicht van achter uit de tuin.

En hier zitten we aan de zamibo.
Ja, het is hier bijna elke dag feest!

Roseetje er bij.

En kom maar door met de gerechten.
Een Indische rijsttafel.
Samen gemaakt met de lieve buurvrouw en schoonzus.


En lekker dat het was!
En nog gezellig ook.
Wat een leven hebben we toch.

Op zondag zitten we in de auto.
Diesel mee.

Turbo ook mee.
We gaan zwemmen!

De puppies van de overkant gaan voor het eerst zwemmen.
Mag ik u even voorstellen: Amstel en Bright.
Ook die zult u denk ik wel vaker gaan zien in de Plog.

En ze vinden het toch leuk!
Ze springen er zo in en zwemmen
alsof ze nooit anders hebben gedaan.

Even de vorige foto een beetje uitvergroot.
Is Amstel (of Bright) niet schattig?

En daar gaan we vanmiddag heen.

Maar eerst even een brunch naar binnen werken.
Geen probleem.

Zanzibar!

Mojito time!
En natuurlijk eten we netjes alle restjes van gisteren op.
Onder het genot van een lekker wijntje
en samen met hele lieve mensen.
Een heerlijk weekend dus.
Tot snel.

Geen opmerkingen: