dinsdag 18 maart 2014

De 9e. Over moe, fris en eten.

Ha! Ik ging gisteren toch niet vroeg naar bed.
Keek nog deze film.
Ik vind hem goed. Captain Philips.

Dronk er nog een portje bij.
En ging dus te laat naar bed.
Maar zag de liefste nog wel even!

Na een slechte nacht en veel wakker liggen
toch maar weer de nodige vitaminen binnen zien te krijgen.
En een yoghurtje met de maca-poeder.

Ik keek in de spiegel en zag hoe ik me voelde.
Moe en sjaggo.
Maar dat had meerdere oorzaken. Over afspraken en zo
en niemand die zich er dan aan gaat houden.
Deze avonddienst weken als ik de liefste zo weinig zie, zijn niet de beste weken voor mij.
Erg vermoeiend.

Op het werk last van droge lippen.
Had ik deze helemaal vergeten op te doen!
Nou ja zeg... Gelukkig heb ik er twee.

Tussen het werken door het groene spul naar binnen werken.
Dat kost geen moeite.

En het is alweer tijd voor de lunch. Griekse yoghurt, zelfgemaakte granola en banaan.
Ik vind sla lekkerder.

Klaar weer met werken.
Hallo Lidl!

 Ja, alles ligt er weer in van het lijstje.

 Op weg naar huis.
 Ze zijn onze mooie stad nog veel mooier aan het maken.

 Nog even een paar brieven op de post gooien.

 De zware tas met boodschappen zet ik voor de voordeur.
 Iemand behoefte om hem naar binnen te sjouwen?

 Nou, dat schiet ook niet op.

 Gelukkig, hij staat er nog.
 Hebben we tenminste vandaag en morgen eten!

 Even heerlijk douchen. En dat doe ik zoals u ziet lekker anoniem.

Zeer erge behoefte aan frisheid.
Dus hop, het beddengoed in de machine.
Straks een lekker fris en schoon bedje.

 Even een begin maken met de plog van vandaag.
 Ik wil eigenlijk nu ook een poes zijn.
 En dan lekker naast Jannes kruipen.

Ook weer fris. 
Alle kattenpootjes weer verwijderd.


Boodschappentas uitpakken en opbergen.
Met de overgebleven helft ga ik iets heel erg lekkers maken.
Mexicaanse wraps met veel groente en bonen, mais, sla, komkommer en tomaten.
En kaas.
Dit willen de zonen 2 en 3 elke week wel eten.
Zoon 1 is er trouwens 2 weken niet.
Die doet weer zijn ding in Duitsland.
Als het goed is leest ie wel mee. Hoi zoon 1!
Wat eet jij vandaag?

 Wij dus dit... zo lekker!

 En zo ziet het er op mijn bord uit.

Poesjes eten geven.
Jammer dat jullie het gemiauw niet horen.

 En eten!

Even voor de plog omdraaien allemaal... Dat staat toch veel leuker?

En nu gaan zoon 2 en 3 en moeders een film kijken.
Frozen. Vast wel leuk.
Tot snel!
















Geen opmerkingen: