zaterdag 22 maart 2014

De 13e. Was, boodschappen en uit eten!

 Al vroeg bezig met op te vouwen was.

 Deze was moet nog gewassen worden.

 Deze was hangt al schoon te zijn.

 Stapeltjes was.

 Door naar de markt.

 Score: 1 ananas, 4 mango's, 2 dozen aardbeien en 1 kilo sharonfruit.
 Dat is dan 10 euro.

 De weekboodschappen zijn ook weer binnen.

 Lunchtijd. Maaltijdsalade met pasta, sla, kip en paprika.

 Nog een in te halen aflevering van Breaking Bad kijken.
 Dat werden er dus 2 en loop ik nu een aflevering voor op de liefste.
 Nee, inderdaad niet handig.

 Met deze ingrediënten ging ik iets maken voor morgen.

 Een pan vol met groentesoep.
 Het ruikt heerlijk!

Deze dame (ze heet Truus) zag ik nu al voor de 3e keer van binnen vandaag.
Waar zijn de kinderen als je ze nodig hebt?

En toen vergat ik dus foto's te maken van het volgende wat ik ging maken.
Dan maar met de overblijfselen.
Verse kruiden (peterselie, tijm, basilicum en salie), knoflook,
citroenrasp en sap, worcestersaus en zout & peper.

 Deze schaal stond dus al in de koelkast.
 Kruidenboter! Ook voor morgen.

Hoi Jannes.

Hoi ik, ik heb zin in vanavond. Jij ook?

 Oppashond Kobus wil ook in de plog.
 Dat mag natuurlijk!

Toen gingen we uit eten met vrienden.
Het voorgerecht.

 Oeeee....bijna vergeten foto te maken van deze heerlijke rib-eye.

 Deze ossenhaas was om te smullen!

 Ik liet ook nog wat wokken.
 En toen zat ik vol.

 Aan het eind tot nog een beetje ruimte voor fruit met slagroom.

 De verjaardagspot wordt vanaf volgende week weer gevuld.
 Over een jaar weer lekker uit eten.
 Was weer gezellig!

Op de bank, benen omhoog, uitbuiken.
Met de laptop op schoot deze plog maken.
Een ''gezellig'' spel op de achtergrond.
Tot snel.




























Geen opmerkingen: