zaterdag 29 maart 2014

De 20e. Over Kobus, buiten en boodschappen!

We staan vroeg op voor een zaterdag want...

 KOBUS!!!!
 Onze oppashond is vandaag de hele dag bij ons!

 En het wordt een mooie dag!

 Winkel 1.
 De Turkse winkel.
 Even kippedijen halen.

 Kijk nou toch! Die prijzen.
 Dit is dus bijna 2200 gram kippedijen.
 En een groot blik kikkererwten en olijven.

 Ik maak alvast een beetje van dit...

 Doe een poging tot een selfie...

 Eet als ontbijt het pasta-truffel hapje van de buurman op.
 Heerlijk!

 Kobus vermaakt zichzelf in de zon met een balletje.

Zijn we hier nu alweer?
Daar waren we gisteren ook al.
Ja, winkel 2.
En ook nu weer veel.

 Nou ja zeg, ben ik ik winkel 3 geweest en maak ik geen foto!
 Wel de Allerhande meegenomen.
 Chantall, je mag weer aan de bak (na je vakantie).
 Kook de cover.

 Ik kook nu niet de cover, wel de pasta.
 Voor een heerlijke pastasalade.

 Gooi ook nog wat groente in de kruiden-marinade.

 Je moet het vocht wel op peil houden vandaag!

 Kobus laten we ook nog even uit.
 Hij plast gewoon op straat!
 Oeps....

 Echt opschieten doet ie niet.

Het park is wel mooi.

 Toch?
 Met een hond kom je nog eens ergens!

 We eten wat pastasalade.

 Dan sta ik heeeeeeeel lang in de keuken.
 Maar wat ik maak is nog geheim.
 De visite voor de verjaardag van Zoon 3 morgen leest namelijk mee!
 Tussendoor een borrel met de liefste.
 Volgens mij heeft hij hier jeuk...De liefste dus.

 Ja, daar is winkel 4.
 Kijk, ze kijken nu weer heel anders Marloes!
 En nee, weer niet mee genomen.
 Wel nog een andere vogel.

 Kobus ging ook nog eten, maar voordat de foto was genomen had hij het al op.
 Hij kan dus wel snel zijn!

Broccolisoep volgens recept van Chantall!

 En hup, aan tafel allemaal!

 Het was heerlijk!

Zoon 1 is gelukkig nooit te beroerd om plogmateriaal te zijn.
Wel graag met balkje voor zijn ogen.
En koeien op de achtergrond.
Nou, niemand die hem nu nog herkend.
Toch?

 Nog even een rondje....

 Met het hondje....

En we zijn klaar met de dag!
Op de bank met de laatste afleveringen van Breaking Bad.
Tot snel!







Geen opmerkingen: