donderdag 20 maart 2014

De 11e. Over 112 bellen, slippers en ontdekjeplekje.

 Deze waren gisteravond allemaal leeg.

 Want tijdens het kijken naar de film The Company you keep
 moet je natuurlijk wel iets te knabbelen hebben.
 Best wel een mooie film.

 Deze lieverd keek ook mee op mijn buik.
 En nee, dat is geen rook.
 Dat is een foto met flits.
 Rare telefoon.

 Vanmorgen was hij trouwens niet zo lief hoor!
 Jannes, denk je dat je daar mag zitten?

 Dit ging door de smoothie vandaag.
 En verse ananas en spinazie.

 Ja, welke thee zou het zijn?

 Nou en toen gebeurde er een heleboel.
 Iets met een betrapte inbreker door collega.
 En zou ik de politie bellen, want inbreker stond in de gang.
 Met mijn collega's om hem heen.
 En stond ik in de wacht bij het niet-spoed nummer.
 Toch maar 112 gebeld. Duurde ook best lang voor de politie er was.

 Hier wordt hem verteld dat hij aangehouden is en mee mag naar het bureau.
 En ik durfde bijna niet de foto te maken.
 Iets met privacy en zo...
 Maar niemand herkenbaar toch?

 Nou, dat was een aparte ervaring.
 Toen moesten de vitamientjes nog naar binnen.
 Hij was weer lekker!

Als lunch yoghurt met zelfgemaakte granola.
Verschillende noten, havervlokken, zonnebloemzaden, sesamzaad, chiazaad en gojibesjes.
Met honing, zonnebloemolie en kaneel.
Nou, dat vult goed kan ik u zeggen.

 Snel naar huis.
 Zie je dit.
 Alsof het nog niet warm genoeg is.
Arme Doessiepoessie.

 Ze heeft niet in de gaten dat ze weer in de schaduw ligt.
 Ach ze is al zo oud.

 In onze tuin deze boom.
 Met blauwe lucht.

 Even snel de slippers aan en profiteren van het mooie weer.

 Boodschappen.
 Elke keer weer.

 Dag Lidl.
 Tot zaterdag.

Ontdekjeplekje: Herkenbaar voor iemand?
Vroeger was het dak volgens mij helemaal blauw.
En ken je het van vroeger of van nu?

 Ik doe nog iets met prei.

 En snij nog 2 kipfilets in stukjes.

 Nasi met toebehoren.

Best bord vol.
Het was weer lekker!
Nu DWDD en daarna.... de finale van WIE IS DE MOL!!!!
Sofie. Of toch Susan?
Tot snel.








Geen opmerkingen: