maandag 17 maart 2014

De 8e. Kantoor, vermissing en witlof.

Na een heerlijke dag gisteren een goed begin van de nieuwe week.

 En op kantoor steeds weer hetzelfde verhaal.
 Nu wel met een anonieme theeglas.

 Het goede begin.

Ja, was ook weer lekker.

 Overgebleven sushi als lunch.

 En toen weer thuis.
 Hoi slapende Jannes op het plekje van Katootje.
 En thuis kwam ik er ook achter dat De 1e van mijn Ploggert verdwenen is!!!!
 Hoe dan?

 Ik had trek en gelukkig was er nog een stukje kaas/uienbrood.

Ik keek ook nog een aflevering van The Good Wife.

 Het avondeten even voorkoken... Witlof!

 Nee Jannes, als ik de tafel schoonmaak en de tafel dek dan mag jij daar niet gaan liggen!

 Witlof met ham en kaas uit de oven, krieltjes, runderworst en jus.
 En een pannetje met broccoli/bloemkool/wortel voor zoon 3.

 Daar mag je wel liggen Jannes. Heel goed.
 Nu nog even wat tv kijken en wachten tot de liefste thuis komt. 
 Maar dat wordt na 23.00 uur en dat ga ik echt niet redden.
 Die zie ik morgenochtend dan wel weer als ik wakker word.
 Tot snel!







Geen opmerkingen: