dinsdag 11 maart 2014

De 2e, rijp fruit en een interne verhuizing

Ja, Hallo! Wij zijn vrij vandaag hoor!

Uit pure baldadigheid nu pas opgestaan.
En nee, ik heb helaas niet meer geslapen.

In de aanval! Heel veel fruit van de markt. En nu rijp.
Dus.... schoonmaken en snijden.

Alles netjes in zakjes voor in de vriezer!

En alvast een heerlijke smoothie met spinazie voor nu!

Wat denk je zelf Jannes? Mag je daar zitten?

Kijk, zo ziet de ski-hut er van binnen uit.
Allemaal heerlijke troep van de kringloopwinkels in de buurt.

En hier de niet zo heerlijke troep in onze 3 schuurtjes. 
Ja, kijk maar eens goed! Het is bijna niet te zien hoeveel het is!

En dat gaan we hier even tijdelijk stallen om alles uit te zoeken en heel veel weg te gooien.
Zoon 2 en ik sjouwen. De liefste zoekt uit. Hij mag niet sjouwen. 
Heeft waarschijnlijk weer een hernia. Helaas.
Vorig jaar juni geopereerd en nu alweer pijn.

 Ik heb 6 eieren gebakken. En deze waren voor mij.

 Ook nog leuke verjaardagspost.
Van oma Amsterdam (89) en broer en schonezus uit CuraƧao.

 En toen was ik het sjouwen zat en heb heerlijk een nieuwe aflevering van Grey's Anatomy gekeken.

 Kijk! Best wel veel gesjouwd!

 Ook nog avondeten gemaakt. Krieltjes met wortel en kruiden uit de oven.

 En nog een tartaartje en Chinesekool salade.
 Lekker!
Met een heerlijk rood wijntje er bij.
En nu nog 2 afleveringen van Breaking Bad kijken en dan naar bed.
Morgen gaat de wekker van de liefste alweer om 05.00 uur.
En ja, daar word ik ook wakker van.
Helaas.
Tot snel!




Geen opmerkingen: