woensdag 26 maart 2014

De 17e. Over regen, zon en weer eens geen foto's.

 Een gezonde start van de dag.
 Die alweer om 04.30 uur begon.

 Alles ziet er somber uit als het regent.

 Wat zal ik vandaag eens nemen?

 Haha, heel verrassend!

 Ik dacht er nog net op tijd aan.
 Hij was al bijna op.

 Een maaltijdsalade van de C1000.
 Ik heb ze wel eens lekkerder gehad.

 En door naar de Lidl.
 Deze moest ik nemen. Ik heb er zelfs van gedroomd vannacht!

 En thuis zat de deur op slot.
 Niemand thuis.
 Geen sleutel.

 Achterdeur ook op slot.
 Ik ben gelukkig niet de enige die naar binnen wil.

Dan maar even wachten op de picknicktafel in de zon.
Want die schijnt gelukkig weer.
Veel beter dan die regen van vanochtend.

Nou en toen ging ik nog even iets op de post doen,
was ik nog even in de Appie H.
En lag mijn telefoon thuis.
Geen foto's daarvan, helaas.

 We gaan koken!
 Een beetje van de Appie en een beetje van Luna.

Ik had mij beter aan het recept moeten houden.
Het ging al fout bij het bakken van de varkenslapjes.
Er kwam teveel vocht vrij, dus afgieten, dus smaakverlies en gekookt (taai) vlees.
Jammer.
Verder qua smaak niet verkeerd maar de volgende keer toch maar met kip.
Nu nog even Breaking Bad kijken en dan naar bed.
Tot snel!






Geen opmerkingen: