vrijdag 21 maart 2014

De 12e. Over een skelet, borreltijd en grijs.

De dag begon met een heerlijke foto van Zoon 1.
Mafkees.
Heel druk in Duitsland, zoals u ziet.

 Takenlijst zoon 2.
 Geen excuus dat hij het lijstje niet gezien heeft.

 Die kan thuisblijven vandaag.

 Ontbijt vandaag.

Anonieme thee.

 (foto van internet)
 Ze zijn onze stad aan het opknappen.
 Dit is de markt nu.

(foto van internet)
De markt nu was vroeger een begraafplaats van een klooster.
Dit was waarschijnlijk één van de broeders.
Met een pijl.

Shake van vrijdag: mango, sharonfruit, banaan, yoghurt en melk.
En die had ik vanmorgen vroeg al gemaakt in badjas.
Nee, geen foto van.

 Ik at zomaar een stuk appeltaart.
 En kreeg spontaan zuurbrand daarna.

En toen had m'n telefoon ineens honger.
Gelukkig hangt het draadje van mijn collega er nog.
Raakte al bijna in paniek... Adem in, adem uit...

 De lunch van vandaag.
 Met geitenkaas.

Ja, ik weet het zeker!
WEEKEND!!!!

 Ik snij nog wat kip en gooi daar wat kruiden door.

 De simpelste knoflooksaus ever.
 En niet eens zo slecht.

 En mijn vrijdagmiddagborrel.

 Het avondeten. Ik was bijna te laat voor de foto.
 En nee, het bleef niet bij 1 broodje.

 De grijze haren wegtoveren.
 Geweldige foto.

Grapje van aanloopdochter.
Jaren 80 hanenkam.
Ja, het is net echt.

Zo. Uitspoelen en bankhangen.
Met een vrijdagavondborrel.
Samen met de liefste.
Tot snel.














Geen opmerkingen: