maandag 24 maart 2014

De 15e. Over maandag, humor en Breaking Bad.

De dag begon belachelijk vroeg.
Om 03.15 uur dacht mijn lichaam dat het 08.00 uur was of zoiets.
Ik kan nu niet zeggen dat ik daar blij mee was. 
Ik voorzie een vicieuze cirkel deze week.

En dan moet ik dit ook nog opeten!

Dit is veel lekkerder.
Geen spinazie vandaag.
Die lag nog in de winkel.

Dan maar de kroeg in.
Oh, nee. Toch niet.
Dit is op mijn werk.
Hier haal ik heet water.
Altijd heet water.

En nee, ik begin er niet weer over.

Zie je wel! Rosé. Roze.


Ik stuurde nog een berichtje naar de liefste.
Krijg ik als antwoord:
Ik ook van jou Loesje!
Ik lig in een deuk.


Mijn lunch vandaag.
Dit kan ik elke dag wel eten.
(Let op de foto van morgen!)


 En toen was het klaar. 
 Geen internet en geen verbinding met de server.
 Lekker een kwartier eerder naar huis!


 Maar eerst langs de winkel.
 De Lidl heeft de lente in de kop!


 Zoek de poes.
 Ook de lente in de kop.


 Afmaken waar ik gisteren aan begonnen was.
 En invriezen die (fruit)handel.

Netjes het GFT afval in de groene container.


Ondertussen staat dit te downloaden.
Ik kom er namelijk net achter dat seizoen 5 
van Breaking Bad 16 afleveringen heeft!!!
Dus we zijn nog lang niet klaar...nog langenietnoglangeniet...


 De tuin komt al weer aardig tot leven.
 Grote scheuten van de hosta's zijn alweer zichtbaar.


Blauwe druifjes.

 Dit zijn de ingrediënten voor het avondmaal.
 Mie, kip, oosterse roerbakmix, sojasaus, roomkaas, tomatenpuree, sambal oelek en  zonnebloemolie.

 Dit is zo ontzettend lekker!
 En niet geheel fout.
 Vers ook.

Jaaaaa..... echt lekker! 
Maak het maar eens. 
Het recept staat op Heekfood...miegerecht met kip

En dan weer Breaking Bad. 
We dachten de laatste..
Er zijn dus nog 8 afleveringen!
Jiehaaaaa....










Geen opmerkingen: