woensdag 12 maart 2014

De 3e. Just another day at the office

Geen foto van de tijd. Want ik was boos.
Wakker om 04.15 uur!
En toen om 05.00 uur de wekker van de liefste ging bleek mijn telefoon leeg.
Vergeten op te laden nadat ik gisteren op de bank in slaap was gevallen.
En om 23.45 uur pas in bed lag.
Dus... geen foto van oudste poes beneden in de wasbak van het aanrecht.
Het aanrecht waar zij nooit meer op komt.
Want ze is te oud om zo hoog te springen.
Of ze kan toveren of Jannes heeft het gedaan.
Waarschijnlijk het laatste. :)
En geen foto van de grote hoeveelheid groene smoothie die ik toen gemaakt heb.
Helaas.

Hier was ik dus fris en fruitig mijn staatsieportret aan het maken.
Lekker spontaan ook! En zo'n leuk hoesje!

 Kijk hier toch nog een deel van de groene rakker op de foto!

 Maar eigenlijk wil ik daarheen.
Daar waar de zon schijnt.

Mijn nieuwe verslaving.
Een Plog-pagina op facebook!

Alweer fruit? Tja, ik had geen ander tussendoortje bij me.

De lunch. Sla met restje chinesekool-sla van gisteren.
En op de achtergrond ons avondeten van vanavond.

 Ja! Ik ben buiten! ZON!!!

 Even wat boodschappen halen.

Vooral heel belangrijke boodschappen.

Dag poesjes. Ik ben weer thuis.

 Even sokken halen voor de liefste (en wat andere dingen die spontaan in het mandje vielen).

Bij de Appie was iets wat ik nodig had in de Bonus!
Altijd fijn.

 Het avondeten. Een aardappel met knoflookolie/boter en kaas.

En een tartaartje als hamburger op een broodje met Big Mac saus|!
Het was heerlijk!

Nog 2 afleveringen van Breaking Bad kijken en dan naar bed.
Morgen weer vroeg dag.
Wedden?












Geen opmerkingen: