donderdag 13 maart 2014

De 4e. Veel groen, werk en een groot ongeluk?


Eindelijk weer eens op een normale tijd wakker geworden. 
Haren wassen en even lekker douchen met mijn favoriete doucheschuim van Rituals.

Anderhalve liter groene smoothie gemaakt. 
Voor zoon 2, de liefste en mijzelf. En nog een klein beetje voor nu.
Met die vieze maca-poeder er door. Brrrr....

Zo mooi. Nu al.

De liefste heeft die gisteravond al neergezet.
En kijk achter dat A-team busje de forsythia toch eens shinen!

Daar gaan we weer. 
Weet nog steeds niet of dat nou mag.


 Hij was weer lekker!


Lunch was ook lekker.
Sla met tomaatjes, komkommer, kaas, croutons en ceasar-dressing.


Dit speelde ik niet hoor! Zit hier al maanden vast.
Zoon 1 had even een leven nodig.
Zo druk daar in Duitsland.

Ja! Ik ben weer buiten. Zo mooi! Echt genieten.

Hallo Lidl. Daar ben ik weer.

Boodschappenbriefje op een post-it op het karretje.
Heel makkelijk.

En toen kwam ik thuis en zag dit op de straat! 
OMG!!! Wat is hier in vredesnaam gebeurd???
Verdere lichaamsdelen ontbraken, dus ik heb geen idee.

Nou ik heb het gewoon gedaan! Uit met die sokken en laarzen.
Aan met die slippers!

De liefste en ik gingen even wandelen naar de stad.
Daar was het kattenvoer in de aanbieding.
Iets anders blieven onze schatjes niet.

Op de terugweg nog even langs de Appie.
Voor gembersiroop die ik achteraf toch niet nodig had.

En toen ging ik het avondeten maken. 
Dit had ik nodig voor de kip.

Een hele bak vol gebakken krokante kip.
Je zou het toch gewoon opeten!
Oh nee, dat is voor het avondeten.
Sjips.

En dit was allemaal nodig voor de rest van het gerecht.

Het eindresultaat: Gebakken kipstukjes met zoetzure saus en rijst.
Erg lekker!
En misschien raadt u het al?
Jawel, 2 afleveringen van Breaking Bad.
Maar die foto heeft u gisteren al gezien!
Tot snel!

Geen opmerkingen: