zondag 30 november 2014

De 189e. De mooiste dagen van de week. En ik wil mee naar Curaçao!

Hallo Vrijdag!
Ik vind je nu al leuk.

Collega jarig.
Het ontbijt...
Een warm appel-ding.

En dit is lunch.
Een moorkop(je).

Afsluiten?
15.00 uur zeker?
Jaaaaaaa!

Nog snel wat boodschappen halen.

En nog wat geld pinnen.

Daar is ie weer...
De vrmibo!

Met worst en kaas.

En toen gingen we eten.
Duim is er ook.

De visschotel van Wendy was weer heerlijk!

's Avonds even lekkere muziek met een borreltje 43.

De katten relaxen op de stoel.

En hij op de bank.
Met z'n moeders telefoon.

En toen was het zaterdag.

Voordat de auto gaat piepen even tanken.

En natuurlijk boodschappen doen.
De liefste is mee.
Dus het is weer meer dan anders.
Maar dat ligt niet aan hem hoor!
Zegt ie....
<3

Bij de Appie de spullen die ze bij de Lidl niet hebben.

Een left-over lunch.
Heerlijk!

Dan even naar de kringloop.

Tja.
Wat zal ik hier nou over zeggen.
Nou. Niks dan maar.

Bij de K.arwei dit grappige bordje.
En het grappigste is dat de liefste dit bordje mee nam om te kopen.
Zonder dat hij wist dat ik er al een foto van had gemaakt.

Er waren nog meer mensen in de K.arwei.

Thuis vet ik 2 springvormen in.

Dit zijn de ingrediënten voor taart 1. 

En dit voor taart 2.

En daarna maak ik een beste pan vol chili con carne.
Nigella style.
Maar dan zonder de cornbread.

Jannes ligt ondertussen heerlijk in een doosje.

Ik maak nog wat lekkers voor bij de chili.

Aan tafel!

Hoi duim.
Volgens mij is ze er blij mee.

De rest van de avond kijk ik Suits.

En toen was het zomaar ineens zondagochtend.
Nadat ik lang had uitgeslapen.

Ik zet de spullen al klaar voor het zondagse hapje.

De taarten waren heerlijk.
Te laat helaas voor de foto.
Dit was over.
Toen.
Nu niet meer.

Nou ja zeg!
Een zomibo!
Met mijn ouders die morgen voor 2 weken naar Curaçao gaan.
En nee, ik pas niet meer in de koffer.
HELAAS!!!!

De warme hapjes van vanmiddag.
Dit waren de laatsten.

Dan nog even Suits.
Toch benieuwd wat seizoen 3 gaat brengen.
Tot snel!

Geen opmerkingen: