maandag 3 november 2014

De 177e. Het begin van de skihut. Een lekkere lange.

De vrijdag beginnen we met 2 pillen.
Eens kijken of dit wel gaat werken.

Niet echt bijzonder.

Lunch is de rest van de salade van gisteren.

En tijdens het eten valt opeens zomaar mijn computer uit.
Helaas moet ik hem weer opstarten.

Hier gaat ie echt uit.
Weekend!

Nog even een paar boodschappen halen.
Ja! We eten friet!

En een frikandel speciaal.

De duim is er ook weer.

Ik had nog helemaal geen foto van mijn friet.
Maar daar aan de overkant lagen nog een paar stukjes.

We printen nog iets uit.

Daar gaan mijn ouders dus morgen heen.

Ik niet.
Ik fiets.

Naar de markt.

De worstenvoorraad is weer aangevuld.

Boodschappen doen.
Hier het beleg voor de komende week.

We brengen het glas ook maar weer eens weg.
OMG.
Wat veel.

Terwijl de liefste zich bezig houdt met het glas
ga ik lekker de Appie in voor echt de laatste boodschappen.

Weer thuis maak ik een smoothie.

Even wat gezonds naar binnen.

Want we gaan druk aan de gang.

Gelukkig is het heerlijk weer en kan alles buiten in de zon staan.

Het is zelfs zo lekker weer dat ik de hele dag
al weer slippers aan heb.

Er komen gevaarlijke apparaten aan te pas.

En veel water.

Gaat goed hoor liefste!

Dan is het tijd om de spullen van de zomerhut te verzamelen.

Na veel arbeid tijd voor een zamibo.
Met een hapje.

En dan de opbouw van de skihut.
En nee, deze brengt ons geen ongeluk.

Het geborduurde schilderij van de liefste zijn oma.

Zij brengt ook geen ongeluk,
ze hangt al een paar jaar en we zijn zeer gelukkig hier.

It's Rudolph!

Soep met stokbrood en kruidenboter,

Dan liggen op de bank.

Of te wel... de liefste ligt plat en ik zit.
Hij kan dit weekend even niets meer.


De volgende ochtend is het alweer heerlijk weer.

Dus brunchen we (semi) buiten.

En dan ga ik los met de verdere inrichting.

Zoals dat en die.

Ik maak mijn eigen kringloopwinkel!

De ketel gaat ook weer op de kachel.

De glühwein staat alweer klaar.

Na al die arbeid tijd voor een film.
En kaas.

Dan willen ze nog iets warms.

Doen we dat even.

Aan tafel!
Dit was alweer het weekend.
Tot snel.




2 opmerkingen:

MijnPlog zei

Leuk je buiten/binnen plaats.
Ik heb er nu ook eentje ;)
We moeten alleen de zijkanten nog dichtmaken en dan kan ik eindelijk beginnen met inrichten.

Linnie's kaartjes zei

leuk zo'n skihut, ik zag veel leuke dingen, het moet wel gezellig zijn om daar te zitten