woensdag 26 november 2014

De 187e. Wandelen, hangen en kijken.

Zo maandag.
Wat een mooie lucht!

Ik moet nog wat eten.

Tuurlijk, zet daar maar neer joh!
Had je ineens geen trek meer in Lasagnette?

Eten voor morgen en overmorgen.

Samen met de liefste wandel ik naar de Aceetion.

En thuis hoef ik alleen maar iets op te warmen.

De rest kijkt Walking Dead.
Ik Downton Abbey.

Daarna mag ik op de bank.
Gezellig met de lichtjes.

The Good Wife.

En Suits.

En als de lampjes uit gaan,
lekker naar bed.

De volgende ochtend.
Een beste laag en nee...
Geen spuitbus gehaald.

Hier ben ik wel heel erg lang!

Ik bak alvast de kip voor.

Hij propt zich in een doosje.

En we gaan weer wandelen.

Naar de 3e verdieping.

En op de terugweg de maan.
Ja, dat witte stipje is de maan.

Thuis gaat deze schotel in de oven.

Zo ontzettend lekker dit!
Met een zak Italiaanse roerbakgroente en champignons er door.

Ik was dus niet de enige die het lekker heeft gevonden.

De voorlopig laatste van Grey's Anatomy.
Huil.

Hij heeft z'n ogen dicht.
En de mijne vallen dicht.
Tot snel!

Geen opmerkingen: