maandag 24 november 2014

De 186e. En dat was alweer het weekend.

Op vrijdag moeten we krabben.
Toch maar even een spuitbus in de auto leggen.

Lunch was een salade.

Het beste moment van de werkweek!

Nog even wat post weg brengen.

Daar zijn we weer!

De vrmibo.
Met kaas en worst.
En de duim.

Hahahahaha...
De duim is niet meer anoniem!

Ik hoefde zelf niet te koken.
Iemand had heerlijke soto gemaakt!

Met super lekkere eieren.

En toen was ik moe.
Dus hang wat op de bank.
Covert Affairs kijken.

Hallo zaterdag!
Je begint weer lekker.

Jannes bekijkt dat ding ook eens even.

Boodschappen doen en flessen inleveren.

Als de liefste niet mee gaat heb ik altijd veel minder in de kar.
Maar dat ligt niet aan hem...zegt ie.

Kijk buurman!
Gewoon bij de visboer gehaald.

Nog even naar de Xenos.

En de Appie.

Dit was het.

Een nieuw speeltje voor de poesjes.

Lekkere leftover lunch.
De bloemkoolschotel van donderdag.

Wat gaan we nu weer doen?

Nou, heel veel rollen draaien.
Hoi duim.

Sushi time!

De zomer is nu echt voorbij.

En daar zijn de zondagse broodjes alweer.

Geen puf.
De beste plek voor vandaag.

Een zondagmiddag snackje.

Saucijzenbroodjes.

De liefste heeft de sfeerverlichting in de skihut aangesloten.

Het wagenwiel met rood-geruite kapjes.

En de wandlamp van Echt Leder.
(Het kaartje met Echt Leder hangt er nog aan!)

Suits, Suits en nog meer Suits.
Een heerlijke zondag serie!
Tot snel.

2 opmerkingen:

MijnPlog zei

Jullie eten altijd zo lekker in het weekend...Ik denk dat ik maar eens spontaan op viste moet komen ;)

Gerda Heek zei

Jullie zijn van harte welkom!