vrijdag 7 november 2014

De 179e. En we gaan weer door.

Dat was een rare dag gisteren.
Maar we moeten weer door.

Het is nog steeds herfst.

Na het werk haal ik weer een lading pillen.
Ik neem er nu 4 per dag.
Even kijken hoe dat gaat.

En maar weer eens boodschappen halen.

Deze heeft mijn vader gisteren nog voor me gehaald.
Nu hebben we er twee!

Veel werk maar zo ontzettend lekker!
Hier is het recept.

Ik heb gezelschap van mijn vriend.

Tot hij het niet meer aan kon zien.

Hoe raar kun je er bij gaan liggen?

Ik kijk nog een serie.

En toch nog weer een aflevering van dit.

De volgende dag is de boom weg.

Maar gelukkig is hij er 's middags weer.

Je kan nu ook scheppen bij onze Lidl.

Oh nee, ik had toch geen kippensoep en tomaten nodig.

Deze was wel grappig...

Dit was dus de juiste prijs.
Niet duur.

En dan met haar naar de dierenarts.
Een opengesprongen abces.
Stinken!!!

Spaghetti-time.
Met sla.

Ik kijk ook nog wat en ga lekker slapen.
Tot snel.

Geen opmerkingen: