maandag 10 november 2014

De 180e. Vrijdag en het weekend. De beste dagen van de week.

Hallo Vrijdag.
Met je donkere lucht.

Goed, aan het werk.
En om 15.00 uur WEEKEND!

Snel nog even wat boodschappen halen.

Nee joh!
Zet daar maar even neer.
Heel normaal om er bij de kassa achter te komen 
dat je toch geen eieren en champignons nodig had.

Bij het maken van de vorige plog heb ik hulp gekregen van Dushi.
Heel handig.

De vrmibo.
Proost!

Iemand was een beetje stout.

It wasn't me!

Ik ga iets maken met gorgonzola.

Jaaaaa.
Mosselen.

De rest eet hamburgers.
Ook lekker.

Maar dit!
Mosselen met gorgonzola-saus dus.

Van de rest van de avond dus geen foto's blijkbaar.
En dat is misschien maar goed ook.
Zaterdag boodschappen doen.

Hij zit in de gitaardoos.

De liefste doet wat met dit ding.

En ik spring op de fiets.

Hallo stad.

Ik vind dit dus echt niet leuk.... winkelen.
Maar soms moet je wel.

Het licht staat op groen!

Ja, ik doe het gewoon.

Dan ben ik ineens weer thuis en eet deze broodjes.

Ik ros nog even ons rode monster door de kamer.
Er lagen nog wat kruimels van gisteren.

Dan weer op de fiets naar de Aceetion.


Ondertussen wordt de ski-hut al een beetje zichtbaar.

Dit is dus het resultaat van het naar de kapper gaan.

En dan ook nog langs de Appie.
Als ik het nog niet zo warm had
dan zou je er warm van worden
van dat heen en weer gesjees.

Wij eten vanavond bij de buren.
Dus de kinderen krijgen dit.
En dan voel ik me altijd best een beetje schuldig.

Pompoensoep!

En stoofvlees met rode kool en aardappelpuree!
Heerlijk.

We drinken er ook een wijntje bij.

En eten een kaasje na.

En het was weer erg gezellig!

Dus de volgende dag lunch.

En tijdens het hangen op de bank nog wat kaasjes.
En The Hobbit.
Eén en twee.

Nog even een stevige pot boerenkool in elkaar geflanst.
En opgegeten.

En na de films en The Good Wife
eens lekker op tijd naar bed.
Het was nodig.
Tot snel!

1 opmerking:

MijnPlog zei

Wat zit je haar leuk!
Zag er gezellig uit je weekend.