vrijdag 14 november 2014

De 182e. Taart, blij en verdrietig.

De woensdag begint met een mooie lucht.

Keuzestress.

Het is deze geworden.
En ja, die was heerlijk.

Ter compensatie.
Gezonde boodschappen.

Alweer thuis en honger.
Komt vast door het vele eten van gisteren.
Broodje kaas dan maar.
Uit de magnetron.

Hij is al vele plogs verschenen.
Maar de lucht was echt mooi die avond.

Lekkere duidelijke foto ook.

Het gezonde eten.

Een beetje van Anoeschka en een beetje van mijzelf.
Heerlijk!

Ik kijk daarna naar iets.

Geen idee wat,
maar die arm zit in een mitella.

Ja, dit is Suits.
Dat herken ik gelukkig wel.

Als je eenmaal begint....

Hallo donderdag!
Wat is je lucht mooi blauw.

En na een lange dag op kantoor even gezellig naar de Lidl.
Het december assortiment is er weer!
Blij blij blij blij blij blij...

Thuis willen de boodschappen en Jannes naar binnen.


Ook fiets ik nog even naar de Appie.

Ja, ik ben binnen.

En dit heb ik daar gekocht.

Thuis is hij in een hele speelse bui.
En een doekje over hem heen is dan erg grappig.
Maar pas op voor zijn nagels!

Ik maak iets met deze tenen knoflook.

Pasta met champignons en boursin.
Jammie.

Covert Affairs is weer begonnen.
Hoi Annie Walker.

En dan doe ik het toch weer.

Er gaan er steeds meer dood.

Toch blijf ik het een schitterend programma vinden.
Ook dit is het leven.
Maar wat is het soms toch vreselijk verdrietig allemaal.
Tot snel.

Geen opmerkingen: