donderdag 20 november 2014

De 185e. Woensdag en donderdag. Dus bijna weekend. En een groot geheim!

Hallo woensdag!
Hoe is het met jou?

Werk werk werk....
En druk.
En post.

Hallo Lidl.

Nou ja, en toen was ik dus daar...
En toen was er heeeeeel veeeeeel vlees met 30% korting.
En dat kan ik niet laten staan.
En dus heb ik een stapel.
Sinterklaas is al voor elkaar.
Kerst voor de helft.

Restjes opmaken.

EfficiĆ«nt inpakken. 

En dan ook nog eten produceren!
Ik ben goehoed!

Die kip was wel erg lekker.

En dan doen we iets wat niemand nog mag weten.

En daar is de donderdag.
De bomen zijn nu kaal.
Dus.

Na een lange dag op kantoor boodschappen gedaan.
Dushi keurt het (denk ik) wel goed.

Ik maak wat schoon en zo.
En deze is dus blijkbaar erg scherp.

Au!!!

Hij smaakt nog net zo lekker als vorig jaar...
Carpaccio tapenade van de Lidl.

Het avondeten ruikt zo ontzettend lekker!

Bloemkool schotel uit de oven.
AANRADER!!!

En we doen weer geheimzinnig.
Sorry.

Na een lange avond tijd voor een borrel.
Tot snel!

Geen opmerkingen: