zondag 16 november 2014

De 183e. Het was alweer weekend!

Goeiemorgen lieve Jannes.
Zullen we er een fijne vrijdag van maken?

Zoals gewoonlijk... hot water.

Een lekkere lunch.

En het is weekend!!!!

Dat betekend dus ook veel boodschappen doen.

De vrmibo.
En de duim is er ook.

Ziet er een beetje zielig uit.
Maar de shoarma-broodjes waren best lekker hoor!

Jannes geeft het op.

De jongste en de oudste ook.
Tijd om naar bed te gaan.

Al weer vroeg in de Lidl.

Nog even snel naar de Aceetion.
Ik kwam voor cremespoeling.

En weer een mand vol.
Dat doen ze daar expres denk ik.

Nog even lang de Appie.

Een pan snert in wording.

Die lees ik ook even door.

Wat ga ik hier nou weer mee doen?
Helaas, dat zie je straks pas.

Er gaan lekker veel groentes in de soep.

Een omelet als lunch.

En daar is de pan snert.

En ja, die was erg lekker.

Nu geeft Dushi het op.

Ik kijk nog wat tv.

De volgende ochtend...

En nee. 
Ik was het niet.

Dushi gaat nog even in het zaagsel liggen.

DE LIEFSTE MAAK TWEE BROODJES VOOR MIJ!!!!
En ja, dat moest even in Caps.

Ik maak maar weer eens wat lekkere zondaghapjes.

Een worstje in bladerdeeg.

Gevuld brood.

En daar is ie dan.
Een Oreo Chocolate Cheesecake.

Die was leeeekkkkkeeeerrrr!!!!

De rest van de avond CSI.

En na de laatste borrel naar bed.
Over 5 dagen is het gelukkig weer weekend.
Tot snel.

1 opmerking:

MijnPlog zei

Fijn te lezen dat het alweer bijna weekend is ;)
Jouw weekend zag er in ieder geval heel erg gezellig uit.